[LUGOS] mkfs

igor kolar ike.lugos at gmail.com
Mon Jul 11 23:24:41 CEST 2005

On 7/11/05, Jure Ravnik <jure.ravnik at uni-mb.si> wrote:
> Dodal sem nov disk (secondary slave) in natipkal
>
> mkfs /dev/hda2
>
> Vse kaze da sem sformatiral stari - primary master disk. A obstaja kaksna
> resitev?

Trdi diski grejo povrsti hda, hdb, hdc, hdd.
Particije na posameznem disku so hda1, hda2, hda3.

Se pravi, sprašil si drugo particijo (2) prvega diska (hda). Kot pravi
Boštjan Janežič, probaj bootati s knoppixom in si oglej, kaj je ostalo
na ostalih particijah. Verjetno bodo že mountane pod /mnt/hda1,
/mnt/hda2 .. ne vem sicer, kako knoppix mounta diske.

Še bolje vprašanje je, kaj je predstavljala particija hda2. Če je bila
hda1 boot particija, je šlo verjetno za / (root) particijo. Ali:
povozil si glavno particijo, verjetno tudi home direktorije.

Spet ne vem, če mkfs dejansko prepiše celi disk, ali le particijsko
tabelo. Mogoče se da do podatkov priti z undeletanjem .. malo išči
howtoje po netu, pa čim manj piši po hda2.
-i