RE: [LUGOS] LaTex in slovenščina

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Mon Jul 11 13:41:18 CEST 2005

Ziv!

Ce uporabljas MikTeX si s pomocjo package managerja namesti slovenske delile
vzorce. Ce nimas datoteke sihyph23.tex preveri, ali obstaja kaksna druga s
tem imenom (sihyphXY.tex) -- vsekakor pa s kljukico pri slovenskem jeziku
namestis vse potrebno.

Pa se o sumnikih -- definiraj slovensko tipkovnico in nato normalno tipkas
(nekaj podobnega mora obstajati tudi za tetex [morda
\usepackage[iso8859-2]{inputenc}], ker si enostavno ne predstavljam da
vnasati sumnike kot "c, "s, "z ...):

\documentclass[a4paper,slovene,draft]{memoir}
\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage[slovene]{babel}

MikTeX ima arhiv sporocil na naslovu
http://sourceforge.net/mailarchive/forum.php?forum=miktex-users