[LUGOS] Apache redirect

Goran Kavrecic list.gk at indea.si
Mon Jul 4 19:51:57 CEST 2005

V bistvu to ni to:
  Zadeva resda deluje, ampak samo če sta oba računalnika dosegljiva od
zunaj. Jaz pa imam sekundarni strežnik za firewallom z enim samim IP-jem
in ta proxy izgleda, da samo pove klientu, kje je ciljna stran.
  Težava ostaja...

Jure, a tista tvoja ideja z "mod_rewrite" omogoča, da server1 dejansko
prebere vsebino s server2 in jo posreduje kot svojo?

LP,
Goran