[LUGOS] kako ubiti "D" proces

Jure Koren idiots at gmail.com
Mon Jul 4 14:36:03 CEST 2005

On 7/4/05, xrado <xrado at email.si> wrote:
> V tasku so mi obtičali D procesi. gre za arhivsko skripto ki se zazene
> vsak dan  (zip ukazi).
> tudi do particije(samo ena na disku) ,kamor se shranjuje ne morem dostopati.
> ta ista pot je tudi share-na s sambo. ob "ls" mount pointu se mi konzola
> ne odziva.
>
> kill-i ne pomagajo ker kernel ne pusti  (D uninterruptible sleep
> (usually IO))
>
> zgleda da je nekaj narobe z diskom ? ali nevem?..kaksn nasvet kaj naj
> naredim?
> obstaja kaksen force umount?

umount -f, a obicajno ne deluje...

Z lsof poglej, kdo ima odprte datoteke na tisti napravi in jih poskusi
pobit, potem pa umountaj napravo. Tisti, ki so "prakticno mrtvi" in si
jim ze poslal SIGKILL praviloma ne bodo zasedali naprave in jo bos
lahko umountal. Umrli bodo takoj po umountu, ko se jim bo vrnil
syscall, prek katerega dostopajo do naprave.

Vsaj tako se je meni vedno posrecilo, upam da bo slo tudi tebi :)