[LUGOS] Re: Clanarina

JK joze.klepec at siol.net
Mon Jan 31 23:12:42 CET 2005

Jure Čuhalev pravi:

>Itak je pomojem v interesu aktivnih clanov drustva da se zadeva domeni
>nekje v zivo in ne kar cez noc preko dopisnega seznama.
>
>lp, jure

Vidim, da sem vas vse skupaj precej razpalil... .

Andraž ima dejansko prav - če hočemo polniti en namenski sklad, ga lahko
tudi brez članarine. Zneski so pri tem lahko poljubni in prostovoljni,
nikakršna obveznost. Internetno pobiranje je za to naravnost idealno.
David se članarini upira - ni kaj, vidi jo kot prisilo, kratenje
svobode. Saj je res ne rabimo ... .
Zato pravim - prostovoljno in poljubno visoko, lahko tudi 1 SIT, če imaš
toliko odveč, da ne veš kam z vsem tem, pa tudi milijon ali milijarda.
Stil je isti kot za RK, Karitas in druge cunamije - saj ta direktiva in
patentno pravo sta tudi svojevrstni cunami.
Glede statuta in zakona pa takole: nikjer ne piše, da ne bi mogli
društva sponzorirati lastni člani. Res je društvo neprofitna
organizacija, zato bo treba močno paziti na namenskost sredstev iz
sklada, drugače pa nikjer ne vidim razloga, da društva člani in
simpatizerji ne bi podpirali, kolikor ga pač lahko.

lp, JK