[LUGOS] Re: Clanarina

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jan 31 18:47:02 CET 2005

On pon, 2005-01-31 at 18:38 +0100, Janez Trenz wrote:

> Zakon že pravi to, samo naš statut tega ne dovoli. Mogoče bo skupščina
> sprejela statut, ki bo "harmoniziran z zakonodajo". ;) Potem bo UO lahko kaj
> spreminjal.

... saj ce hocete imeti prihodke vam ni treba, da se temu formalno rece
clanarina.

lahko poimenujete po svoji volji - recimo prostovoljni prispevek za
delovanje društva - in lahko to požegna UO.

sicer brez profesionalnega pristopa k stvari iz tega ne bo veliko
prihodkov, ampak vseeno nekaj bo.

razmerje efekt/delo bo mnogo večje, če društvo poskrbi, da bodo tudi
letos odprtokodni razpisi ... če se ne bo društvo ne bo kmalu oglasilo
in vprašalo politiko kdaj bodo in zahtevalo, da drži volilne obljube (da
se nobena aktivnost MiD ne bo ukinila), jih verjetno ne bo.

cao
andraz