[LUGOS] pingo problemi

JK joze.klepec at siol.net
Mon Jan 31 17:30:12 CET 2005

Boštjan Müller pravi:

>nekatere pac lahko nastavis s programom mii-tool

To isto piše tudi na že omenjeni debianovi listi. Meni je pomagal
ethtool. Tako sem zložil kompleten Debian GNU/Hurd K8, 4 CD-je in
mislim, da težav ne bo več.

Konkretno:

ethtool -s speed 10 duplex half autoneg off

Bistvene opcije so tu -s(et) speed 1000, 100, 10 (mogoče  1 - kdo to
uporablja, razen Kremenčkov?), duplex half/full, autoneg on/off.

Kartica je RTL-8100B/8139D, gonilnik 8139too (8139C+). eth1 (onboard
rezerva) enako, a je trenutno ne rabim - Nvidia nForce 8139, z
gonilnikom Nvidia.

O obeh orodjih in omrežjih nekaj več tule:

> http://www.siliconvalleyccie.com/linux-hn/network-linux.htm

Kdor ne želi čakati v nedogled ob zagonu (nekdo je jamral o deset
sekundah), naj nastavi v /etc/sysconfig/networking/devices/ifcfg-ethx
vnos  ONBOOT na sledečo vrednost: ONBOOT=no. Ob uporabi xDSL ali drugega
vmesnika se ethx normalno vklopi.

lp, JK