[LUGOS] pingo problemi

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Jan 27 22:00:03 CET 2005

Ko se je sveto mesto preselilo izpod rdecega klobuka pod navadno klafeto, je
hkrati nevtraliziralo imena sistemskih ukazov redhat-config-* ->
system-config-*. Sistemska administracija je postala za vecino opravil zelo
preprosta. Ce se kaj zatakne, pa je treba poklicati nekoga z resnim
klobukom, da v urejevalniku pobrska po pravih datotekah.

Lep pozdrav,
Ales