[LUGOS] Kernel & Samba & Lugos list

jest jest at softraja.com
Thu Jan 27 19:43:46 CET 2005

Zdravo,

počasi sem že obupal, pa se še semkaj obračam z dvema brezveznima problema,
ampak najbrž sem spregledal vse in vse ;)

1. Potrebujem orodje, da lahko kreiram Unix & Samba uporabnike
   preko www strežnika (zaželjena php skripta), ker ne želijo uporabljati
   webmin-a niti swatt-a (ne me vprašat zakaj - ;)

2. Enkrat sem že prebral, pa prehitro pozabil, namreč ko si dol potegnem
    nov kernel.xxx.tar.gz v source obliki bi rad, da mi prebere
    in pripravi obstoječo konfiguracijo, katero potem lahko včitam
     v make xconfig, da mi ni potrebno "klikat" vsega iz nule, ampak
    samo dodatke.
    Ne vem če je to ravno make mrproper ????

3.Imam svojo domeno, pa ko sem poslal e-mail na listo sem dobil nazaj odgovor:
The Postfix program

<lugos-list at lugos.si>: host fo2.lugos.si[212.93.228.100] said: 554
    <BSN-77-123-111.dsl.siol.net[193.77.123.111]>: Client host rejected:
    Uporabite streznik mail.siol.net za odhodno posto ali si uredite 'povratni
    naslov' za vas IP. Za nadaljne informacije klicite 080 1000 (in reply to
    RCPT TO command)

Če ima kdo kakšen nasvet, kaj bi moral storiti, da lahko občasno pošljen pošto semkaj na listo,
ker sem v smešni situaciji - prej je delalo - sedaj pa nič več ;)

4. Lepa hvala za odgovore!