[LUGOS] pingo problemi

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Thu Jan 27 15:13:33 CET 2005

On Thu, 27 Jan 2005 07:53:35 +0100
polz <polz at aufbix.org> wrote:

> Tudi, ce bo nepodprta, me zanima, kaj je pravi pingovski nacin, da se
> nastavi, kateri modul naj nalozi za mrezno in kateri za zvocno.

redhat-config-nekaj, verjetno sound :)
za isa kartice pa se stari sndconfig, ki ga moras, ce se prav spomnim,
namestiti rocno.

> Zanima me tudi, kako "po pingovsko" nastavim grub, da bo znal zbootati
> tudi debiliana. Ob instalaciji sem namrec izbral "drug OS", pa me ni
> vprasal, kaksen naj bo ta drugi OS in od kod naj nalozi kernel. Trenutno
> sem sicer pingov grub prepisal z debilianovim, ki ga znam nastaviti, da se
> bo bootal tudi pingo, me pa vseeno zanima, kaksen je predvideni pravilni
> postopek nastavitve gruba pod pingom.

za grub ne vem na pamet, ce tudi obstaja kak redhat-config- thingie ... vi
tu tudi zame se vedno deluje najbolje. file se nahaja na istem mestu kot pri
debilianu, s tem da mas za lilo-alike kompatibilnost tudi symlink
/etc/grub.conf.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/