[LUGOS] pingo problemi

polz polz at aufbix.org
Thu Jan 27 07:53:35 CET 2005

On Wednesday 26 of January 2005 23:24, Ales Kosir wrote:
> Polz,
>
> Hvala! Kar na bug.pingo.org/mantis prijavi.
error 403 - Access forbidden

> Videti je PRECEJ nestandardna konfiguracija. Kar seveda ne opravicuje, da
> je ni treba potrdpreti, a takih modelov v Sloveniji ne pricakujem prav
> veliko, tako da bo to servisiranje pravzaprav bolj preskus koncepta.
Tudi, ce bo nepodprta, me zanima, kaj je pravi pingovski nacin, da se
nastavi, kateri modul naj nalozi za mrezno in kateri za zvocno.

Zanima me tudi, kako "po pingovsko" nastavim grub, da bo znal zbootati
tudi debiliana. Ob instalaciji sem namrec izbral "drug OS", pa me ni vprasal,
kaksen naj bo ta drugi OS in od kod naj nalozi kernel. Trenutno sem sicer
pingov grub prepisal z debilianovim, ki ga znam nastaviti, da se bo bootal
tudi pingo, me pa vseeno zanima, kaksen je predvideni pravilni postopek
nastavitve gruba pod pingom.

SFSN!

P.S. hihi, na lepe oci, hihihihihi :)