[LUGOS] SUN HAS open sourced OpenSolaris and 1, 670 of its patents(!)

JK joze.klepec at siol.net
Wed Jan 26 18:47:36 CET 2005

Andraz Tori pravi:

>dragi ne drzi,
>
>microsoft ponuja dokumente (v ZDA) pod pogojem, da z microsoftom
>podpises pogodbo o nerazkritju a.k.a. NDA.

Se ne strinjam - vsaj popolnoma ne. Pogodba gor/dol, slej ko prej bo
prišlo do tožbe, ki bo za MS v zvezi s tem neugodna. In v ZDA velja
precedenčno pravo - kot v VB. Torej je zadeva nekako taka kot z
MediaPlayerjem in Explorerjem, samo veliko večja.

>ta pogodba te dela denarno odgovornega v primeru da razkrijes te
>dokumente ali njihovo vsebino drugim osebam, ipd. kar pomeni, da so
>neuporabni za Open source.

To itak in take nimam - nimam nobene MS licence. Tiste, ki sem jih imel,
sem z vednostjo MS-a prenesel na druge (in tudi ne uporabljam njihovih
programov).
Samo rad pa bi videl koga, ki bo dosodil da je kaka taka dokumentacija
neuporabna za nazaj. Pa še eno zanimivo vprašanje: vsa dokumentacija, ki
so jo po lastnih (trpečih) izkušnjah brezplačno napisali uporabniki v MS
Knowledge Base, je ta tudi last MS-a? Po moje le dokler traja EULA,
potem pa morajo to uničit - brez pravice do uporabe, saj ni zapisana
nikjer v EULA.

>in potem ce izdas naprej ti nobena direktiva in pravica do uporabe
>kakega patenta nic ne pomaga, ker dokumenti niso sciteni s patentom ali
>copyrightom temveč s pogodbenim (obligacijskim) pravom.
>
>zato se lobira EU, da prisili MS, da ponudi dokumente pod drugačnimi
>pogoji kot jih je ponudil po antitrust tožbi v ZDA. o tem govori FSF.

Ja, ja - in to je dobro. A vseeno - gre tudi za to, da potem ne bo
interoperabilnost imela nobene veze če MSu uspe iztržiti enaka pogoje
kot v ZDA. To sem jaz mislil. Zato pa toliko bolj moramo zmagat!

LP, jk