[LUGOS] Odgovor Uradu za intelektualno lastnino

Anze anze at volja.net
Wed Jan 26 14:08:59 CET 2005

Zivjo!

> Ker smo se udeležili predstavitve na GZS prejšnjo sredo, ne vidimo
> razloga, da bi enako predstavitev ponavljali.
>
> Vendar se je ravno na tej predstavitvi pokazala potreba po neposredni
> izmenjavi stališč o vsebini direktive in njenih posledicah, zato uradu
> predlagamo, da namesto predstavitve še ta teden organizira strokovni
> posvet na to temo. Tako bo posvet pravočasen - preden se bo o direktivi
> glasovalo.

Samo moje skromno mnenje:
mogoce bi bilo bolje, da Lugos organizira tak posvet? Na uradu niso tako zelo
zainteresirani za stalisca strokovne javnosti, da bi to res naredili. Ce
zelite predstaviti stalisca Lugosa, organizirajte predstavitev / diskusijo in
jo sami vodite. Se posebej, ker vas je urad pozval k temu ("Lugos organizira"
ima precej manjso tezo kot "Lugos na poziv Urada za intelektualno lastnino
organizira" - skoraj nihce ne ve, kaj je Lugos, ampak ce je zraven urad -
potem je pa ze skoraj uradno, ne? ;) ).
S tem ste tudi na svojem domacem terenu (beri: sami vodite diskusijo). S
takim pristopom bi lahko marsikaj spremenili, ce pa uradu odpisete, da naj
kar sami organizirajo diskusijo... No ja. :)

Pa brez zamere, vem, da vsem primanjkuje casa - ampak ce ste pripravljeni
zrtvovati cas za to, bi bil to mogoce pravi nacin, da kaj spremenite.

Ko pa ze ravno pisem: mi lahko kdo pove, kje najdem besedilo direktive? Cca.
2 uri sem iskal po Internetu, pa sem nasel samo mnenja o direktivi,
interpretacije (nasprotujoce si, seveda) in podobno. Recimo, da bi se rad
pretolkel sam skozi speh - kje to najdem? Ali pa vsaj povzetek poglavitnih
sprememb, ki jih direktiva prinasa (po moznosti brez podnapisov)? Rad bi si
ustvaril svoje mnenje, ampak ne na osnovi izjav: "ta direktiva bo pokopala
mala podjetja" in "ta direktiva bo pomagala malim podjetjem". Rad bi torej
vedel, kaj pravzaprav pise v direktivi (brez interpretacij).

Upam, da nisem koga (nevede) uzalil, vem, da se zelo trudite za stvar, ki bo
koristila vsem, in spostujem vase napore. Problematike pa vseeno ne poznam
dovolj dobro, da bi se lahko postavil na katero stran, in to bi rad
spremenil. Upam, da posiljam na pravi naslov.

Sicer pa: `flames > /dev/null`, prosim. :)

LP!

Anze