[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

JK joze.klepec at siol.net
Mon Jan 24 22:05:42 CET 2005

Ales Kosir pravi:

>Tale topla voda je bila se enkrat postavljena na stedilnik, odgovor je pa ze
>dolgo znan in izdelan ter deluje:
>
>http://rick.vanrein.org/linux/badram/

Fino vedet. Za take stvari sem pod starim DOS-om delal exclude= z emm386
ali pa nerabni ramdisk.

Mi pa zdaj stvar ne pomaga nic, ker je memtest 100% OK, mrezne kartice
in kabli tudi. Vse je OK, install je frišen - od nule. Zdaj sem nazaj
namestil Pingo 3.0 in ponovno isti šit - stvar ni niti v jedru. Sumim na
modem, ki se močno (pre)greje po daljših prenosih.
1. Q= --> kako prisilim ethx, naj bo prenos 10Mb/s (zaradi mene half
duplex, samo da hudičevka dela!), ne 100Mb/s full duplex kar je korenina
problema. Root access ni problem.
2. Q= --> kako prenesti mail, sporočilna pravila, priljubljene, itd. na
novega (trenutno zasilnega, na koncu delovnega) uporabnika?
Nekaj tega je od Evolutiona 1.4, nekaj od Mozille 1.7.x in nekaj od
firefoxa 1.0PR. Torej pošteno pisano - rad bi zadeve združil kot se da
konsistentno.
Katerakoli skripta bo zelo dobrodošla in OK - vsaj za preštudirat.

lp, JK