[LUGOS] Secure FTP

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Fri Jan 21 11:43:19 CET 2005

Anže,

Kaj pa WebDAV (Web Distributed Authoring and Versioning). Čeprav je bil
prvotno namenjen za to, kar sama kratica pomeni, pa se vse več uporablja
za oddaljen dostop do imenikov kot zamenjava za FTP ter celo NFS.

Uporabljaš ga približno takole:

- Na strežniku postaviš Apache2 ter vklopiš in nastaviš WebDAV. Imenike
na strežniku imaš sedaj dostopne kar prek url, npr.
https://moj.streznik.si/moj/imenik

- na odjemalcih:

-- Windovsi od 2000 naprej podpirajo ti. Spletne mape (Web Folders).
Enostavno mu daš zgornji url kot vir te spletne mape. Uporabnikom bo
uporaba ostala enostavna, tako kot prej.

-- Na linuxu: KDE Konqueror: webdavs://moj.streznik.si/moj/imenik
V Gnome Nautilus nekako podobno, iz ukazne vrstice pa s sitecopy ali
cadaver.

Več o WebDAV zveš na http://www.webdav.org .

Lep pozdrav
Janko