[LUGOS] boot start za navadnega uporabnika

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Fri Jan 21 08:47:04 CET 2005

Hoj!

Jaz imam v rc.local:
echo "boinc/pozeni_seti >/dev/tty8 2>&1 &" |su - iztok

to mi dela ze leta, je pa crontab resitev veliko lepsa.
z ALT-F8 pogledam, kako kaj marsovci in ali sem ze kakega nasel.

Ah, notes. Mladost na zicah ;-)
Za mladi rod: pred-TCP/IP omrezje VAX, DEC-10 carunalnikov.
Vsi vecji racunski centri v Sloveniji so bili povezani v DECNET omrezje.
Notes je bila pa bla-bla forum.

LP

CATHY::YU3FK (oziroma CATHY::E1TEST ker so mi CATHY::IZTOK zasedli).