[LUGOS] Secure FTP

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Jan 21 01:46:22 CET 2005

Dne četrtek 20. januarja 2005 17:10 je Anze napisal(a):
| Zivjo!
|
| Na strezniku bi rad postavil FTP server, vendar bi rad stvar zavaroval do
| najvecje mozne mere. Vseeno pa bi rad, da deluje Midnight Commander oz.
| podobni "graficni" FTP clienti (kar je problem s sFTP-jem). Imam nadzor
| tako nad streznikom kot nad clientom (beri: obe masini sta moji). FTP
| uporabnisko ime bo samo eno (moje).
|
| Mi lahko kdo predlaga cimbolj varen ftp streznik ter seveda nacin, kako ga
| zdruziti s SSL ali cim podobnim?
|
| Hvala in LP!
|
| Anze

če želiš za rokovanje nekoliko enostavnejši ftp strežnik, uporabi
http://www.pureftpd.org/ - če pa ti za stvar ni škoda žrtvovati nekaj več
časa, postavi http://vsftpd.beasts.org/

če odšteješ izredno varnost in spodobno mero prilagodljivosti, je zmogljivost
slednjega (v smislu hitrosti prenosa) izrazito pred vsemi ostalimi ftp
strežniki (to ti lahko potrdim tudi iz lastnih izkušenj).

no, oba strežnika sicer lahko uporabljata varne tls/ssl povezave (openssl),
vendar se moraš zavedati, da vpeljevanje dodatne programske plasti pomeni
tudi določeno povečanje varnostnega rizika. v _nekaterih primerih_ in zavoljo
ne pretirano sijajne zgodovine pogostih varnostnih lukenj v openssl, je
včasih varneje uporabljati kar "cleartext" gesla...

lp,
žiga b.