[LUGOS] Problem s sasl MySQL avtentifikacijo

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Fri Jan 21 00:49:49 CET 2005

> WARNING: MySQL library mysqlclient does not work
>

> Malo sem še pobrskal po raznih config.log itd, pa ne najdem nič
> koristnega. Vse kar je po moje koristnega v outputu, sem že zapisal...

S to tezavo sem se zafrkaval kar nekaj ur. Sele nato sem na neki
obskurni listi zasledil, da je problem v tem, da je MySQL preveden
tudi z "-lz", torej zlib-om. Kar moras storiti je, da poeditiras
configure od SASLa in da spremenljivko LIB_MYSQL nastavis takole:

LIB_MYSQL='lz'

Se enkrat pozenes ./configure in ni vrag, da ne bi delalo.

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net