[LUGOS] Mrtva mrezna ob bootu

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Jan 20 22:00:20 CET 2005

Zdravo
Na en star streznik Acer sem dal FC3. Streznik ima Digitalovo mrezno
karto, ob namestitvi je bila prepoznana, ob bootu se nalozi modul
tulip in stvar tudi dela *ampak* sele, ko kabel iztaknem in spet
vtaknem v mrezno.
Ce se kabla ne tikam in pingam sosednje masine, mi javlja "Host
unreachable".
Zamenjal sem ze mrezno (enako iz enega drugega streznika), kabel in
priklopil na drugo dozo v zidu pa ni pomagalo (ifdown/ifup takoj po
bootu tudi ne). Pomaga samo fizicno izklop/vklop kabla.
Kaksna ideja?
--
Robert Ludvik