[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Thu Jan 20 20:35:11 CET 2005

Od kateregakoli izmed uradnih zrcal ze vleces iso slike (osnovna stran je
seveda www.pingo.org), so te zagotovo do bita pravilne. Ko si jih stocis
dol, pri sebi preveri njihove kontrolne vsote. Dokler ti te ne ustrezajo,
imas lahko na disku karkoli in poskusi vlec dol znova.

Kaj je vzrok za pokvarjen iso na tvojem disku? Ker je zagotovo vzrok zunaj
nadzora Pinga, ne bom spekuliral, enako ne o tvojih posegih. Preskuseno je
delovalo tudi brez njih na velikem vzorcu testne opreme.

Lep pozdrav,
Ales