[LUGOS] boot start za navadnega uporabnika

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Jan 20 16:08:08 CET 2005

On Tue, 18 Jan 2005, Blaz Podrzaj wrote:

> Čisto tako, malo za hec. V rc.local bi dodal zadevo, ki bi klicala in
> izvajala .boot datoteko v vsakem home direktoriju uporabnika, ki bi bil
> recimo naveden v /etc/boot.allow. Jasno bi se /home/jože/.boot izvajal pod
> uporabniškim imenom jože in ne root :) To boš pa že znal naredit.

Ampak pri tem pazi, da ti ne bo kdo v /home/jože/.boot dal kaj v stilu
'sleep 2034568734' in bo tvoja masina sredi bootanja "obvisela". Treba je
nekak paziti na to, kako dolgo se zadrzujemo v /home/jože/.boot in po
potrebi primerno ukrepati.

Ales

P.S.: Tale problem mi je priklical na plan prijetne spomine izpred davnih
      casov (kaksnih 12 let?), ko sem sam spraseval isto. Takrat se mi
      zdi, da se v NOTES, za kar me je resno strah, da bolj majhen delez
      ljudi na tej listi sploh ve, kaj je to. Zdi se mi tudi, da je v
      tistih casih bila debata veliko krajsa, bolj polna informacij,
      brez odvecne navlake, brez napacnih citiranj, ...

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/