[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

Jure Koren idiots at gmail.com
Thu Jan 20 13:07:26 CET 2005

On Thu, 20 Jan 2005 12:53:35 +0100, JK <joze.klepec at siol.net> wrote:
> Bom poskusil z FF 1.0, ki je bolj stabilen.
> Vi se pa lobotomirajte med seboj.

Naslednji, prosim.

Do pred nedavnim sem se imel za usposobljenega strokovnjaka za IT,
zdaj pa vidim, da nimam pojma. Ne vem niti kaj je zlaganje, kaj sele,
da bi mi bilo jasno kaj pomeni overcommit v kontekstu zgornjega
sporocila, niti kako bi ta nastavitev lahko vplivala na "zlaganje", ce
to pomeni, kot bi lahko razbrali iz konteksta zadnjega sporocila,
prenasanje z oddaljenega racunalnika. Tudi ne razumem po kaksnem
logicnem zaporedju pridemo do sklepa, da instaliran ftp streznik
vpliva na ftp prenose z oddaljenih racunalnikov.

JK: po vsem, kar si povedal, ti lahko svetujem le temeljito testiranje
spomina, se prej pa preveri md5sum vseh "zlozenih" datotek, da bos
videl ce je tisto kar si pobral res vsaj priblizno enako tistemu, kar
pociva na oddaljenem strezniku. Pa ce ze prevajas pojme v slovenscino
je fino, da jih prevajas tako, kot to pocne vecina, sicer se lahko
zgodi, da te kdo ne bo razumel. Drugic datoteke raje prenasaj,
zlaganje pa pusti za lego kocke.