[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Thu Jan 20 13:01:17 CET 2005

Dne četrtek 20. januarja 2005 12:41 je Andrej Trobentar napisal(a):
> [...]
| |
| |

| Tudi meni ni jasno kaj ta gospod tu razlaga :D

me veseli, da nisem edini! nekateri očitno potrebujejo občutek, da so 733t
4ax0r, ki 0wnz kewl skillz. pa čeprav so edini, ki se razumejo... pa še to je
vprašljivo. ;-)

http://www.thecoolkids.org/articles/editorials/onlinelang.php
http://www.thecoolkids.org/articles/editorials/onlinelang2.php

lp,