[LUGOS] [Fwd: Pravno varstvo =?iso-8859-2?Q?ra=E8unalni=B9kih_programov_ -_vabilo_na_predstavitev]?=

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jan 19 08:26:38 CET 2005

On Tue, 18 Jan 2005, Bostjan Janezic wrote:

> No, tukaj bi se jaz pristavil svoj loncek. Dragi Blajo, jutri je idealna
> prilika, da besede v meso prestavis in se na posvetu pojavis in nekaj

Btw blayo se piše z Y in ne z J :)

Vem da sem ti drag, ampak vseeno :) Prijavljen sem, če bom pa prišel pa še
ne vem, ker imam precej dela. Žal nisem več študent, da bi lahko takole ob
12h vstal in se do 13h primajal do GZS. Poleg tega niti nisem seznanjen s
kompletno situacijo, ne poznam vseh dejstev torej ne poznam obeh plati
medalje. Jaz bi najprej 3 dni moral poslušat eno stran pa potem 3 dni še
drugo, da bi bil kompetenten o čem takem razpravljat. Lahko bi tudi vse
lepo prebral pa nimam časa za to, ker se mi to ne šteje v delovnik tako
kot se nekaterim.

> naredis za drustvo. :) Kajti ni vprasanje kaj bo drustvo naredilo zate,
> ampak kaj bos ti naredil zanj!

A ni to nek Američan izjavil :) Take izjave so en navaden "false pretense"!

lp,B