[LUGOS] boot start za navadnega uporabnika

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Tue Jan 18 13:05:15 CET 2005

On Tue, 18 Jan 2005 10:38:12 +0100 (CET)
Blaz Podrzaj <b at thz.net> wrote:

> Čisto mimogrede mi je šinilo... a že obstaja kakšna varianta per-user
> hibernacije? Se pravi mašina gre v reboot in trije userji so prijavljeni
> oziroma poganjajo kakšne zadeve v ozadju. Potem se njihovo delo lepo
> shibernira in ob ponovnem zagonu zrestavrira zadnje stanje.

ne vem, kaj si predstavljas pod 'per-user' hibernacijo ... hibernacijo jaz
razumem tako, da masina prepise ram na disk in se ugasne, ob vklopu pa iz
diska nalozi stanje v ram in dela dalje ...

sicer se razvijajo zadeve, ko bos lahko stanje nekega programa tako
'shranil' na disk; andrea archangeli je v nekem intervjuju rekel, da bi rad
to naredil ... predstavljaj si, se odlogiras iz Xov z nekaj odprtimi shelli,
po ponovnem loginu pa te ti shelli cakajo tam, kjer si jih prej pustil :)
afaik pa je nekaj takega ze vgrajenega v dragonfly bsd.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/