[LUGOS] Oživljanje diska

Goran Kavrecic list.gk at indea.si
Mon Jan 17 21:46:14 CET 2005

polz wrote:
>>Kaj bi lahko bilo razlog slednjemu?
>
> Najverjetneje tvoj spomin :>.
Resda včasih malo "zaškrta", tokrat pa ni bil kriv.

> Bolj malo se mi namrec zdi verjetno, da bi se ti zj.. ravno passwords file.
Password je bil čisto v redu po očiščenju.

> Lahko prides se preprosteje - ker se ti kernel ocitno zboota,
> mu preprosto dodaj opcijo init=/bin/bash .
  Tega sicer nisem potreboval, ker sem imel na drugi particiji delujoč
sistem iz katerega sem pognal fsck.
  Sem pa tudi probal tvoj recept. Pridem v single user mode, najdem
fsck, pa ta ne najde /dev/hdaX, ker ne more odpreti /proc/partitions.
Kako to obidem?

LP, G