[LUGOS] eGroupware

Gregor Berginc gregor.berginc at guest.arnes.si
Mon Jan 17 07:22:19 CET 2005

Zivjo,

Bojan Ramsak wrote:
> Morda kdo uporablja eGroupware? Ima kdo kakšne izkušnje s tem oz.
> alternativo.

eGroupWare ze kar nekaj casa prebiva na nasem strezniku, vendar se
zaenkrat se ni prijel. Predvsem zaradi tega, ker je bil mail do sedaj
vedno dovolj in je zato tezko presaltat na nekaj drugega.

> Zanima me predvsem baza znanja, novice, forum in možnost razvoja lastnih
> modulov.

Za forum ti lahko garantiram, da je uporaben in pregleden. Vsaj tolikor,
kolikor smo ga mi uporabljali. Baza znanja je dobro zastavljena, omogoca
pa vnos vprasanj&odgovorov ter raznih clankov. Zelo uporabna je tudi
moznost komentiranja. Glede novic ti pa ne znam povedat.

Razvoj lastnih komponent je (baje) zelo enostaven, ker so avtorji
razvili API, s katerim se aplikacija vkljuci v celoten sistem. Pomoc je
sicer bolj slaba, ampak mislim, da bi se iz nje moralo dati razbrati,
kako se kaj naredi. Drugace pa kako enostavno komponento in gremo.

Morda za konec lahko potozim po kakih bugih, ki so obicajno precej
nedeterministicni. Npr, v zadnjem casu sem bolj za hec odprl dve
glasovanji. Ko sem kolegom poslal link na prvega, so enostavno
pritisnili link: ce niso bili logirani, jih je sistem preusmeril na
login in (po uspesnem loginu) na stran za glasovanje. Ko sem jim poslal
link na drugo glasovanje, sploh niso prisli do login strani...

Gledal sem tudi opengroupware, ki je videti veliko bolj profesionalen,
vendar mi cas ne dopusca, da bi se spravil v instalacijo (potrebujem
drugacen spletni/aplikacijski/podatkovni streznik).

lp,
Gregor