[LUGOS] pptp na interno mašino

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Thu Jan 13 15:49:30 CET 2005

Holja..

imam sledeče stanje. Linux(suse 8.2) prklopljen na inet preko ADSL-ja. Opravlja funkcijo poštnega serverja, proxy in fw, ki je narejen po susejevi skripti(SuSEfirewall2). Znotraj mreže imam en w2000 server kjer laufa pptp server za VPN. Tako konfiguracijo so mi zapovedali majstri, ki vzdržujejo programsko opremo. Na različnih lokacijah je nekaj odjemalcev, ki se morajo priklopiti na ta VPN in pol skozi to poganjajo rdp. Sedaj pa me zanima kako bi spravil skozi GRE(47) na to interno mašino. 1723-ti port sem uspel tale GRE pa mi dela težave..
Kakšna ideja oz kakšna dodatna vrstica z iptables, ki bi to spravla na nek interni IP

Lp
Bojan