[LUGOS] SCSI raid1

Anze anze at volja.net
Thu Jan 13 14:12:05 CET 2005

Zivjo!

> Torej, ce je to res, na tem kontrolerju ne bom mogel postaviti HARDWESKEGA
> raida? Oz. ne bo deloval?

Jaz imam podoben problem s plato, ki ima SiliconImage RAID kontroler... Ko
sem kupoval, jaz tudi nisem poznal razlike. :(

So tri vrste RAIDa:
1) hardverski
2) kvazi-hardverski (podpora v BIOSu, rabis gonilnike / podporo v kernelu)
3) softverski

Cisto hardverskega raida ne bos mogel postaviti, ker nimas cisto hardverskega
raid kontrolerja (to sklepam iz drugih postov).

Opcija 2 je vcasih vseeno boljsa od 3 - predvsem ce poganjas razlicne
operacijske sisteme, saj ti raid (ker je narejen na tak nacin, kot ga je
predpisal izdelovalec kontrolerja) deluje pod vsemi. Seveda pa je to precej
slabsa opcija od hardverskega raida, ker se moras ukvarjati z driverji (ce
sploh obstajajo).

Ce uporabljas samo Linux (oz. windows particij ne rabis pod raidom), si
naredi softverski raid.

LP!

Anze