[LUGOS] SCSI raid1

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Thu Jan 13 12:06:32 CET 2005

Mnja ... Dozdeva se mi, ne trdim pa da je to TI Adaptecov HOSTRAID kontroler,
kateri normalno deljuje z ze omenjenim modulom v normalnem nacinu, takoj ko
vklopis pa raid na diskovju pa zadeva ne deluje vec. Gre namrec za SOFTWERSKI
raid kontroler znan tudi kot ServerRaid 7e za katerega ni podpore v navadnem
jedru oz sourceih itak pa je zadeva softwerska in itak nima smisla delati raid
arraya tako.

lahko pa se tudi motim ....

a je to nekaj tekega :
http://www.tyan.com/products/html/m7901.html