[LUGOS] SCSI raid1

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Jan 13 09:53:12 CET 2005

On Thu, 13 Jan 2005, Matevz wrote:

> Torej, ce bi sistem poinstaliral na IDE disk in bi se z njega zaganjal in pote
> mountal SCSI raid bi pa moralo delovati kakor sem zastopil ali ne??

Ja, če imaš ustrezen alias za scsi_hostadapter v /etc/modules.conf. Če
tega nimaš, ti bo kmod isto zajamral. Jaz osebno bi naredil takole:

Predpostavljam da ne vem točno kateri modul moram naložit. Mašino zbootam
s kakšnega rescue CDja. Recimo da vzamem SystemRescueCD http://www.sysresccd.org/
zbootam, in če mi že sam vsega ne zmounta, grem gledat v dmesg kateri
gonilnik se je naložil in katere naprave mi je uspel najti. Ponavadi gre
takole:

BlaY0's SCSI hostadapter v1.7.3alpha
blayos: Device has been found at bus 2 dev 4 func 0
blayos: Performing sanity check....
blayos: Finding drives on blayos0 (RAID1 Array)
 blayos/c0d0 blksz=512 nr_blks=71122560
 blayos/c0d1 blksz=512 nr_blks=71122560
Partition check:
 blayos/c0d0 p1 p2 p3 p4
 blayos/c0d1 p1 p2

...v tem momentu imam na voljo mirror particije /dev/blayos/c0d0p1 in tako
naprej, ki jih lahko priklopim v obstoječi root tree.

Jasno takoj vem tudi to, da je modul ki ga potrebujem blayos.o oziroma
blayos.ko...

lp,B