[LUGOS] SCSI raid1

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Jan 13 09:27:42 CET 2005

On Thu, 13 Jan 2005, Matevz wrote:

> Ja podpora naj bi bila, vendar veno dobim napako pri zagonu in verjetno zaradi
> tega ne dela OK??

Iz česa sklepaš, da je podpora?

> izpise pa tole:
> kmod: failed to exec /sbin/modprobe/ -s -k scsi_hostadapter, errno = 2
>
> kdo ve resitev? ker vsaj jaz na googlu nisem nasel nic paetnega.

Ponavadi se za "scsi_hostadapter" naredi alias v /etc/modules.conf in
sicer na modul, ki predstavlja gonilnik tvojega SCSI adapterja. Iz te
napake je razvidno, da gonilnika nimas v jedru, niti nimas modula za ta
gonilnik na voljo tako zgodaj v boot procesu, saj se le ta nahaja na
disku, ki bi ga dejansko sele moral priklopiti.

Zadeva zgleda nekako takole. Če imaš modulariziran kernel, potem se moduli
nalagojo on-demand prek kmod-a. Torej ko pride do zahteve po priklopu
nekega SCSI diska kmod poskusa nalozit modul po imenu scsi_hostadapter, ki
pa jasno ne obstaja, saj je to le skupno ime za vse SCSI host module, tem
pa se ponavadi priredi alias. Ker predvidevam, da zadevo poganjaš prek
initrd, je stvar malo drugačna. Initrd nalozi dolocene module preden so ti
zahtevani s strani kmod-a. Torej popravil bos svoj initrd image tako, da
bos notri dodal potreben modul za tvoj SCSI adapter ter ustrezno dopolnil
initrd zagonsko skripto linuxrc.

lp,B