[LUGOS] nadomestilo za init skripto - ideja

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Wed Jan 12 18:21:22 CET 2005

> Matija Grabnar:
>
> Nekateri ljudje so se ze ukvarjali s tem, pa ne vem, kako
> dalec so prisli. Ti pa toplo svetujem da preden se odlocis ne
> samo kje je problem ampak ze tudi kje je resitev, opravis cim
> vec meritev, da bos videl, kam gre cas _zares_.

Sploh pa - hitrost zagona sistema nikakor ne sme biti dejavnik. Če zaganjaš
mašino desetkrat na uro (razvijalec čudnih zadev, recimo), potem oklesti
init skripte, da ne boš poganjal neumnosti. Če gre za običajno delovno
mašino ali strežnik, potem nekaj (deset) sekund ne pomeni nič. Če misliš, da
imaš računalnik/aplikacijo, ki mora biti tako zelo dostopen, da ga moraš
zbutati v desetih sekundah manj, potem si se lotil problema z napačne stvari
- rabiš podvojeno konfiguracijo ali kaj podobnega.

Pozdrav,
    Gp

      WinGpT: Not enough mail?!? Here, let me help...
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list