[LUGOS] redhat web server

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Wed Jan 12 15:46:32 CET 2005

Verjetno imas SATA diske in malce starejse jedro?
Z 2.4.28 ali 2.6.10 delajo OK.
Poiskusi s kakim drugim jedrom.

Ali pa:
Probaj v BIOS nastaviti disk, da se obnasa kot obicajni ATA (PATA).

Ravno te dni sem to pocel. V BIOS sem nastavil na klasicni ATA
in nalozil Slackware. Potem sem si prevedel ustrezno jedro 2.4.28,
popravil lilo.conf in fstab (/dev/hda je sedaj /dev/sda itd) in rec lepo SATAsto dela.
Brez SMART, ki v ATA dela. Smrk.

LP
Iztok