[LUGOS] Pomoč

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Tue Jan 11 15:03:40 CET 2005

Za graficno administriranje paketov uporabljaj raje program synaptic. Tega
ti ne bo treba nastavljati. Ce ga se nimas namescenega, reci

apt-get update
apt-get install synaptic

Program system-config-packages, ki si ga uporabil, pa bi moral pred tem se
malo nastaviti, cesar pa ti kot zacetniku ne priporocam.

Lep pozdrav,
Ales