Re: [LUGOS] GZS: Predstavitev pravnega � intelekt ualne lastnine

Jure Koren idiots at gmail.com
Mon Jan 10 21:11:15 CET 2005

On Mon, 10 Jan 2005 18:19:25 +0100, David Klasinc <bigwhale at lubica.net> wrote:
> Drustvo bi moralo poslati na to zadevo nekoga, ki je s problematiko
> precej dobro seznanjen.

Skoda, da drustva LUGOS nihce resno ne jemlje.

Tako moram tam predstavljati sebe kot programerja in malega
podjetnika, namesto da bi lahko predstavljal odprtokodno skupnost v
Sloveniji. S problematiko sem seveda precej dobro seznanjen, a
enostavno vidim, da vecina ljudi, ki ustvarjajo prosto programje, ni
clanov drustva LUGOS, ali pa v njem niso prav nic aktivni. Nekaj
svetlih izjem poznam, a jih je premalo, da bi bilo jasno, da LUGOS
zastopa to skupino v Sloveniji.

Glede na problematiko je nujno, da stopimo skupaj, a drustvo se je zal
izkazalo za precej okorno in nezrelo, tako pri zastopanju nas
(programerjev), kot tudi pri prepricevanju drzave in njenih teles, da
njihov glas "za" to direktivo ni niti v interesu Slovenije, niti v
interesu EU.

Fino bi bilo, ce bi se pojavil se kdo, ki je ze kaj prostega ustvaril,
ki ima jasno predstavo o tem kaj pomeni direktiva v svoji trenutni
obliki in ki so mu jasne posledice sprejetja take direktive, tako na
prosto programje, kot na evropsko industrijo IT.