[LUGOS] GZS: Predstavitev pravnega varstva računalniških programov na področju intelektualne lastnine

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Jan 10 14:24:28 CET 2005

Da razložim še nekaj dodatnih okoliščin:

- urad za inteletkualno lastnino je najprej napovedal, da bo šlo za
posvet, potem pa prekvalificiral v enosmerno predstavitev

- med govorci ni niti enega vsaj malo kritičnega do tega kam gre
trenutna direktiva, so pa njeni največji zagovorniki - EICTA (združenje
multinacionalk, s 'pridruženimi člani', med drugim GZS) in David Ellard

- predstavnik evropske komisije David Ellard je eden najboljših spin
doctorjev, ki sem jih imel kdaj priložnost poslušat.

večina politikov se pred njem skrije (mimogrede če koga zanima kaj bo
povedal - njegov glavni argument bo, da ne gre za patentiranje softwara,
ker je software v binarni in v kodni obliki kot tak izključen - torej
kot sveže žemljice prodaja povsem logično dejstvo, da patenti ne bodo
postali copyright)

- zdi se, da so kljub temu, da je bilo društvo Lugos prvo, ki je začelo
biti plat zvona, to namerno izključili. Ugibam, da se bo UO društva na
to odzval...

In zaključek? ... mislim, da je za vsakogar, ki ga to polje vsaj malo
zanima udeležba na tej predstavitvi NUJNA, ne glede ali je iz
gospodarstva ali iz negospodarstva. Govorcem se bo zastavljalo _težka_
vprašanja in verjetno bo zelo zabavno.

čao
andraž