[LUGOS] DNS bind

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Jan 9 21:28:14 CET 2005

Zakaj bi se trudil s streznikom, ce moras poservisirati le nekaj
racunalnikov? V datoteko /etc/hosts dodaj popravljeno IP stevilko in ime
tega razunalnika, za katerega hoces uporabljati le notranji naslov.

Za kancek bolj zapletene (mnozicne) primere uporabi DNS forwarding. Sele
potem se loti streznika.

Lep pozdrav,
Ales