[LUGOS] copy z disk na disk

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Sun Jan 9 11:56:29 CET 2005

Matjaž Repnik wrote:

>Hm,
>
>Ja torej priključil sem na master slave, se pravi /dev/hdc. Ko vnesem ukaz
>fdisk /dev/hdc dobim izpis Unable to open /dev/hdc.
>
>Se pravi nekaj ni v redu?
>

>LP
>

>Svejk
>

>disk ti mora najti kernel. poglej loge z 'dmesg'. Napisano moras imeti
>nekaj v smislu hda: ime diska (oz hdb, hdc, ... (beri dalje))
>Najlazje je da pogledas na kateri IDE si priklopil disk in tako izves
>ime devicea. Npr.: IDE1, master = /dev/hda ; ide1,slave= hdb,
>ide2,master=hdc, ...

> [...]
heh. Ne mores meti naenkrat master in slave. Ali eno ali drugo. Ali je
disk master ali slave nastavis na samem disku z jumperji (mosticki).
/dev/hdc pomeni da imas na disku nastavljen master in disk priklopljen
na drugi IDE kanal na plati.
Se enkrat preveri jumperje na disku in poglej kam je potem speljan
kabel. Ali pa si pregledas izpisek 'dmesg' pa je vse reseno. BTW: ali ti
BIOS prepozna disk ?

T.