[LUGOS] copy z disk na disk

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Sat Jan 8 19:20:13 CET 2005

Matjaž Repnik wrote:

> Ok,
>

> Preden pa sploh začnem s zadnjič omenjeno zadevo pa še nekaj, Kudzu mi
> ni prepoznal disk, je to normalno ali ga sploh ne?
>

> Torej kako najdem moj novi disk?
>

> Hvala za odgovor,
>

> Svejk

disk ti mora najti kernel. poglej loge z 'dmesg'. Napisano moras imeti
nekaj v smislu hda: ime diska (oz hdb, hdc, ... (beri dalje))
Najlazje je da pogledas na kateri IDE si priklopil disk in tako izves
ime devicea. Npr.: IDE1, master = /dev/hda ; ide1,slave= hdb,
ide2,master=hdc, ...

potem pa z fdiskom (cfdisk) naredis particije na disku (e.g. fdisk
/dev/hdX , kjer X ime tvojega devicea). Ko naredis particije pa lahko le
te mountas na direktorije - npr. 1. particija na /dev/hdc : mount
/dev/hdc1 /mnt/floppy

LP

T.