[LUGOS] samba, hylafax

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Fri Jan 7 22:49:46 CET 2005

vladimir.leban at guest.arnes.si wrote:

>Zdravo
>

>1)Samba
>imam mrežno mapo bla v kateri so razne podmape bla1, bla2, ect.
>Kako lahko omejim dostop na IP, da ip x.x.x.121 lahko dostopa na
>podmapi bla1, na bla2 pa ne.
>Ip x.x.x.126 pa lahko na mapo bla1 in bla2, ki sta podmapi.
>Pozna kdo kakšno rešitev?
>
>2)Hylafax
>Shranjevanje poslanih faxov z vsebino in številko v določeno mapo?
>Rešitev pošiljanja faxov tujina preko voip-a, če kdo naredil.
>ISDN modem Elsa

> [...]
Glede sambe - poddirektorijev nekega share-a se ne da kaj veliko posebej
obravnavati - vsi so shareani z istimi nastavitvami - t.j. nastavitvami,
ki veljajo za share.
IMHO se tudi ne da omejevati dostopa glede na IP, lahko pa to rešiš
tako, da posebej v smb.conf includaš conf fajle, glede na to, s katerega
računalnika dostopaš in v vsak ta fajl napišeš drug share (nekaj v stilu
include = blblblb/includes/computers/%m pod [global])

Glede tistega klicanja - lahko poskusiš klicati ročno in najprej kličeš
prvo številko, počakaš in kličeš drugo - lahko si napišeš tudi skripto.

lp, Rok