[LUGOS] Pipin odprti termin: Varnost, zaupnost in zanesljivost mojih podatkov na linuxu

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jan 7 00:15:06 CET 2005

V torek 11. januarja ob 19.00 vas vabimo v Kiberpipo na POT: Varnost, zaupnost in zanesljivost mojih podatkov na linuxu, predava Andraž Sraka

Kako varni so moji podatki na mojem računalniku, kako varni so pred
ostalimi uporabniki računalnika/strežnika in pa predvsem kako varni so
pri komunikaciji v omrežju? Vprašanje, ki si ga vselej preredko
postavljajo današnji uporabniki. Pojavi se pa seveda, ko je to že
prepozno. Takrat so naši podatki že uničeni zaradi malomarnosti samih
uporabnikov, strojne opreme ali pa v rokah nepooblaščene tretje osebe.
Na predavanju si bomo pogledali kakšna je meja med samo zasebnostjo in
zanesljivostjo/dostopnostjo (redundanco) naših podatkov na (linux)
datotečnih sistemih. V ta namen bo predstavljenih nekaj metod, kot so
kriptiranje podatkov/diskovnih polj in varovanjem dostopa na nivoju
datotečnega sistema, za povečanje zasebnosti naših podatkov. Za
povečanje zanesljivosti pa metode postavljanja zrcalnih podatkovnih polj
(RAID) in izdelave varnostnih kopij.

////////////////////////////////////
Kaj so Pipini Odprti Termini - POT:

V Sloveniji primanjkuje pravih srečanj uporabnikov Linuxa ter ostalih
odprtih produktov na katerih bi lahko delili izkušnje med seboj in se
skozi predavanja udeležencev tudi seznanili s kakšnim novim trikom ali
programom. To praznino bomo v Kiberpipi zapolnili z rednimi, tedenskimi
odprtimi srečanji na katerih bomo vsak teden organizirali predavanje
nato pa bo sledilo druženje med uporabniki in izmenjava izkušenj.

Srečanja so namenjena vsem, ki se srečujejo ali pa se šele želijo
seznaniti z odprtimi tehnologijami saj je idealno mesto, da dobijo več
informacij ter se 'v živo' pogovorijo o kakšnem problemu.

Pipine odprte termine pripravlja Jure Čuhalev.

Kiberpipa / Cyberpipe:  Kersnikova 6, 1000 Ljubljana
pon-pet / mon-fri:  10.00 - 22.00
http://www.kiberpipa.org
prost vstop / prost dostop / prosto programje
free entrance / free net / free software
Glavni sponzor Kiberpipe je Mobitel.