[LUGOS] samba, hylafax

vladimir.leban at guest.arnes.si vladimir.leban at guest.arnes.si
Thu Jan 6 11:44:43 CET 2005

Zdravo

1)Samba
imam mre¾no mapo bla v kateri so razne podmape bla1, bla2, ect.
Kako lahko omejim dostop na IP, da ip x.x.x.121 lahko dostopa na
podmapi bla1, na bla2 pa ne.
Ip x.x.x.126 pa lahko na mapo bla1 in bla2, ki sta podmapi.
Pozna kdo kak¹no re¹itev?

2)Hylafax
Shranjevanje poslanih faxov z vsebino in ¹tevilko v doloèeno mapo?
Re¹itev po¹iljanja faxov tujina preko voip-a, èe kdo naredil.
ISDN modem Elsa

Primer klièen na softnet 088923230 za dostop na voip poèakam 30 ms in
potem lahko odtipka naprej ¾eljeno ¹tevilko 0049xxx, ali 0039xxx, ect.

Naredim sem takole 0889xxx,0049xxx vejico sem uporabil kot pauzo pa
ne zado¹èa.
Ima kdo kak¹ne pameten predlog.

Vsem skupaj ¾elim uspe¹no, plodno in sreèno 2005.
LP
Vladi