[LUGOS] bash skripta za brisanje *.tmp

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Wed Jan 5 11:50:11 CET 2005

> Ne delaj se pametnega.

? Oprosti, ce si to razumel kot pametovanje, to vsekakor ni bil namen.

> Ocitno tega nisi poskusil, ampak
> samo ugibas. Jaz sem ta postopek ze velikokrat uporabil
> in VEM, da deluje. Kratka demonstracija:

Seveda sem poskusil. Deluje, ce uporabis for zanko tako kot si jo
spodaj: torej s sintakso:

for file in *

v tem primeru tista * zajame tudi datoteke s presledki in jih ne loci
- v nasem primeru pa seveda nismo imeli take sintakse ampak taksno:

for file in `locate expr`

V tem primeru pa presledke vzame za delimiterje in zato poti
razpadejo. No, ravnokar sem ugotovil, da sintaksa:

for file in "`locate expr`"

pa lepo deluje.

--
Nejc Škoberne