[LUGOS] Bridge

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Jan 4 15:00:23 CET 2005

On Tue, 4 Jan 2005 13:20:37 -0000, Iztok Umek <iztok at si-con.com> wrote:
> Zakaj staticne route na vsek racunalnikih? Ce sem prav razumel, ze sedaj
> uporablja linux gateway za obe omrezji za dostop do neta preko DSL. torej
> verjetno ze ima linux router kot default za racunalnike v omrezju.

Tako sem tudi jaz razumel. Linux itak ze ima route za obe omrezji, ce
ta omrezja delujejo, le v tabeli FORWARD mora pustiti promet iz enega
notranjega vmesnika na drugega.

iptables -I FORWARD -i eth1 -o eth2 -j ACCEPT
iptables -I FORWARD -i eth2 -o eth1 -j ACCEPT

Po zelji lahko to dovolis le za dolocene protokole/porte.