[LUGOS] kopiranje 3.4GB datoteke

Anze anze at volja.net
Mon Jan 3 12:31:13 CET 2005

On Sunday 02 January 2005 17:18, you wrote:
> Najprej vsem srecnega pa zdravega...
>
> Poskusal sem zdownloadati datoteko velikosti 3.4GB preko apacha 2.0.52,
> ampak je
> avtoindex sploh ne pokaze, pol sm probu taisto datoteko prekopirat preko
> proftpd 1.2.10, pa tud ne dela... pise kao da datoteka ne obstaja, ceprav
> jo pokaze.

Malo preveri, ali datoteka res obstaja, ali gledas na pravem mestu,... Preko
Apacheja sem prenasal ze zelo velike datoteke povsem brez problemov (res pa
je, da ne ravno 3.4GB). Ce ti je autoindex ne pokaze, je nekaj narobe ze na
strezniski strani, ne pa v samem prenosu. Poskusi z direktno potjo.

LP!

Anze