[LUGOS] Samba 3

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Sun Feb 27 17:33:26 CET 2005

Zdravo.

Uspelo mi je "join"-ati Sambo 3 v ADS na Windows 2000 SBS. Nastavil sem
krb5.conf in v smb.conf security=ADS in realm parametra.

Se vedno pa moram imeti sistemske uporabnike, ce zelim, da avtentikacija
deluje. Gledal sem direktivo "map to guest" v smb.conf, vendar nisem
preprican, da je to to, kar rabim. Namrec ce to nastavim (sklepam), da
ima uporabnik, ki kot sistemski uporabnik ne obstaja, pravice "guest"
uporabnika, torej si ne more lastiti datotek/map.

Zelel bi si tako: Samba je "lastnica" vseh map in datotek, ki so navedene
kot share-i v smb.conf. Ta nato naprej upravlja s pravicami - torej ce sme nek
uporabnik videti doloceno mapo ali ne. Pravice torej ne bi bile odvisne od
dejanskih pravic datoteke/mape v ext3 (recimo) filesystemu. A tak nacin delovanja
sploh obstaja v Sambi 3?

Ali je nujno treba imeti sistemske uporabnike narejene, ce zelim upravljanje
s pravicami, ki bi bilo cimbolj podobno tistemu v Windows ADS kontrolerju?

Hvala za karkoli.

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net