[LUGOS] kPos

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Fri Feb 25 10:05:37 CET 2005

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
> ~ kPos je moj prvi malo bolj resni poizkus prenesti dolocen del
> poslovanja manjsega podjetja na GNU/Linux platformo. Da bi obstajal ze
> kak podoben GPL projekt v nasem materinem jeziku, prirejen za nase
> trzisce ne vem.
>
> Kaj torej kPos je in kaj trenutno omogoca?
>
> ~ - vnos/izpis dobavnic, racunov in predracunov
> ~ - urejanje skladisca
> ~ - urejanje sifranta partnerjev
> ~ - urejanje sifranta clanov (kPos je bil pisan, kot app za drustvo)
>
> Kaj potrebujem za uporabo kPos?
>
> ~ - KDE
> [...]

Če se ti preveč ne mudi, sem ti jaz pripravljen pomagat. Sploh mogoče
zato, ker delam v podjetju, ki razvija in prodaja podoben program :)
Drugače je pa itak že čas, da se malo osvežim v programiranju za KDE :)

Si bom enkrat drugi teden (ne pred sredo, ker grem delat neumen neumen
izpit za mcp) potegnil k sebi, ti pa povej, kaj bi bilo pametno najprej
postoriti.

lp, Rok