[LUGOS] INFO alias v virtualni domeni

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Thu Feb 24 12:49:33 CET 2005

Marko Kadunc wrote:
> Rad bi da trije uporabniki v virtualni domeni dobijo enak alias se pravi
> da če bi kdo poslal mail na info at domena.com

Zivjo

Za /var/qmail/users/domains se nisem slisal. Jaz imam to v
/var/qmail/users/assign.

Notri imam vrstico:
=domena.si-info:alias:10xx:1xx:/var/qmail/alias/domena.si:-:info:

v /var/qmail/alias/domena.si/.qmail-info napisem pa:
&uporabnik1
&uporabnik2
&uporabnik3

Ne pozabiti pognati potem /var/qmail/bin/qmail-newu in ne pozabit dodat
domene v ustrezne datoteke v /var/qmail/control.

Pri tebi gre verjetno qmail cez datoteko in se ustavi ob prvem info
naslovu, zato ostale ignorira. Naredi tako, kot sem napisal zgoraj, v
tem primeru najde en info in iz .qmail datoteke pobere vse naslove,
kamor mora poslati posto.

Ce se ne bo delalo, poslji pa se kaksen log, da bomo bolj natancno
videli, kaj ne dela.

lp

		Bostjan