[LUGOS] kPos

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Tue Feb 22 21:50:45 CET 2005

No pohvalno da si se lotil. Imel bi pa par sugestij.
Če že delaš, morda ne bi bilo slabo narediti to v Javi, tako da bi bila zadeva bolj prenosljiva. Videl sem celo že dobre implementacije pos aplikacije narejene v slo, vendar je to interni projekt podjetja.

Že pred časom sem razmišljal, da ne bi bilo neumno (čeprav morda zveni neumno) narediti opensource paket za vodenje poslovanja. Kaj se namreč dogaja, zopet se rešitve koncentrirajo in bomo kmalu namesto 15.000 napol narejenih glavnih knjig imeli 2-3 tuje aplikacije prirejene za naš trg. Skratka zopet bedno.

Sicer taki projekti že obstajajo, recimo Compiere pa erp5 pa ostali, samo vsi malce zavijejo zgodbo, da na koncu le ravno ni opensource.

Kaj menite?

Lp,
gregor